Hmph, tunteeko kukaan ihmistä, joka pitäisi passikuvastaan?  
     Kävin tuossa viime viikolla passikuvassa ja kuten arvata saattaa se ei oikeastaan onnistunut. Jos ihan totta puhutaan, se on ihan kauhea. Se ei näytä yhtään siltä normaalilta ihmiseltä, joka joskus mua peilistä tuijottaa vaan se muistutti enemmän sitä peikkoa, joka joskus tuijottaa peilistä takaisin. Ja nyt sitä sitten joutuu tuijottamaan aina, kun passinsa ja lompakkonsa (nii-in,valitettavasti se sama kuva on mulla kuvallisessa henkkarissa).
    Tällä hetkellä mun toiveeni olis vain se, että mun seuraava passikuva tulee sitten näyttämään edes hiukan paremmalta.Voi niitä ihmisraukkoja, jotka joutuu mun kuvaa kattelemaan.
    Se kuvaajakin oli niin tyhmä, kun se otti sen kuvan ihan liian yllättäen. Mä en ehtinyt varautumaan siihen suureen tilaisuuteen. Se vain käski mun pidellä jotain ihme sysmää kädessä ja sitten se jo otti kuvan ja sanoi, että se on sitten siinä.
    Mutta kenties maailmassa on suurempiakin ongelmia kuin mun passikuvani. Mun päähäni ei vain tällä hetkellä mahdu muuta, valitettavasti. :)