Nyt ollaan sitten back to Kauhajoki City. Tai ollaan oltu oikeastaan sellaiset pari tuntia.
    HAH, lentäminen on siistiä, vaikka mulla olikin joku tulehdus. :) Ei tuntunut korvissa paljon miltään, vähän vain välillä naksahteli, muttei muuta. Mä olin vain aivan paniikissa ennen lentoa, mutta rauhoituin onneksi sitten. Nyt ei enää jännitä tai pelota.
    Oltiin joskus puoli kahdentoista aikoihin Helsingissä ja mentiin sitten hotelliin nukkumaan. Hotellin sängyt oli ihan liian kovia, niissä ei pystynyt nukkumaan. Toinen asia mikä vaikutti mun nukkumiseen oli luultavasti en tabletit mitä mä sain :) Ne voi kuulemma tehdä ihmisen väsyneeksi tai pirteäksi. Mä olin sitten tuo jälkimmäinen, voi isukki parkaa.
    Aamupalalla oli kivaa, kun yritin ahtaa itteeni mahdollisimman paljon ruokaa. Ja sitten mä luin Herald's Tribunea, vaikkakaan en kyllä ihan kaikkea tajunnut kunnolla, mutta jotenkin kuitenkin.
    Mentiin sitten Kiasmaan... jooo... Ei ihan mun lempparipaikkoja. Sanotaanko niin, että nykytaide ei taida olla ihan mun juttu. En kai oo tarpeeksi syvällinen tajuamaan sitä. ;)
    Kiasman jälkeen vuorossa oli Ateneum. Se oli upea paikka. Mä näin vaikka millaisia hianoja maalauksia ja pari hianoa veistosta. Mä en oikeastaan tajunnut, että niitä kaikkia hianoja suomalaisia maalauksia (ja ulkomaalaisia) on tosiaan Ateneumissa, mä oon aina ajattellut että ne on jossain ihme paikoissa. Mutta ne oli tosi upeita. Osa näytti melkein valokuvilta ja ne oli muutenkin hianoja. Musta tais tulla nyt jonkinlainen taidefriikki ;)
    No, tällaisen kultturellin toiminnan jälkeen me mentiin sitten hetkeksi shoppailemaan. Isällä oli vähän tylsää, kun kokeilin TiinanTrikoissa (hahaa, mikähän paikan oikea nimi on? Arvatkaa.) paitoja.
    Takaisin tultiin junalla ja meidän vieressä oli huppelissa olevia ruotsia puhuvia naisia. Hauskaa :)